اخبار ورزشی

درآمد باورنکردنی پرسپولیس از تبلیغات محیطی!

0
(0)

حرف اضافه:

موضوع تبلیغات محیطی در فوتبال ایران همیشه محل مناقشه و سوال بوده است. در حالی که باشگاه‌ها به عنوان صاحبان اصلی فوتبال و کسب درآمد، معمولا سهم چندانی در این درآمد مهم ندارند، سازمان لیگ از آن به عنوان محل اصلی درآمدزایی خود استفاده کرده و حاضر نیست که این حق را به صورت کامل به باشگاه‌ها واگذار کند و همیشه با سیاست ابهام و تردید، فضا را به سود خود پیش برده است.

اما حالا باشگاه پرسپولیس از طریق سامانه کدال اسناد مربوط به درآمدزایی خود در سه فصل اخیر از تبلیغات محیطی را اعلام کرده که عددی دور از انتظار و بسیار حداقلی را نشان می‌دهد.

بر این اساس پرسپولیس در لیگ بیست و دوم که با قهرمانی این تیم همراه بود، تنها ۵.۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. قرمز‌ها در لیگ بیست و سوم که موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شدند، ۱۶.۸ میلیارد تومان درآمد به دست آوردند. آنها فصل گذشته نیز ۱۱.۸ میلیارد تومان از این راه درآمدزایی کردند. آنها در مجموع سه فصل کمتر از ۳۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشتند که متوسط ۱۱.۵ میلیارد تومان به ازای هر فصل را نشان می‌دهد.

این پست چقدر برای شما مفید بود ؟

روی ستاره مورد نظر کلیک کن تا به آن امتیاز بدی

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

هنوز امتیازی داده نشده

sina

من نویسنده سایت حرف اضافه هستم و 10 سال هست به نویسندگی و تولید محتوا مشغول هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا